11-11

Idag slutade jag tidigt. Eeh jo. Typ. Jag slutade tidigt och åkte ner på stan med Hareg iaf.

Vi går till Max då och äter. Det var såå gott! Vi har inte ätit tillsammans på länge så vi skrattade o busade jättemycket och hade verkligen kul. Sen går vi runt en kvart på stan innan vi bestämmer oss för att göra en grej. En grej som var lite onödig för vi just ätit, men vi ville ändå. Gissa vad det var.


Vi gick och fika. HAHAHAA jag fattar inte hur fan vi tänkte där, vi är inte kloka! Efter 20 att vi ätit på Max så satt vi då på ett cafe med varsin tårtbit. Och det roligaste var att vi inte kunde sluta skratta, jag kunde inte det iaf. För det är en kul sak med mig, jag skrattar typ jämt. Åt nästan ingenting. Så det är lätt att umgås med mig och att roa mig ;)

Så nu tänkte jag fixa mig i ordning för jag ska kanske iväg och bli fotad, jag ska ringa och höra nu hur det blir. Vi hörs senare lovers <3


    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0