70% chans på ofrivillig insnöning

Skottning är ett extremt otacksamt jobb. Jag skottade och sopade som en tok igår och nu har det kommit massa ny snö. Haha jag är så insnöad på det ämnet.

Ska försöka ta mig in till stan senare idag och kolla lite kläder på Cubus. De har 30% rea på allt i butiken och extraöppet till nio, skitbra för de som inte hinner in annars. Och 30%, det är skitbra. På alla kläder. Och jag har självklart spanat in lite som jag ska köpa. Oops

Och ja, jag skriver försöka ta mig in till stan. För ni vet lantisbussar, de gillar inte snö. De brukar stanna hemma och sjukskriva sig när snön väl kommer. Eller vissa vill bara ut och leka i snön, de vill inte skjutsa runt folk hela dagen. Så de hoppar ner i diket i stället. Bussar har en egen vilja, jag lovar.





Tänk till er massa massa snö på, under, ovanför, framför, bakom, på sidorna och allmänt överallt runt den här bussen. Då är det en bild på en buss som kör mig till stan, om den vill.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0