Annanas

Här har vi Anna, eller Annanas som hon skulle heta om hon var en frukt. Hon skrev på sin blogg att hon på en halvtimme lyckats ta bort en leverfläck och ändrat färgen på sina ögon. Fick för mig att jag skulle visa vad jag lyckades göra på ca 40 min med hennes foto ;)




Här har vi första bilden.


Här har jag lekt lite med formen på ansiktet m.m.



Här fick hon lite smink m.m.


Här fick hon ändra lite hårfärg och lite läppglans fick hon också. Men tyckte inte det gick så bra, så jag tänkte att hon kanske skulle funka bättre med mörkare hår...


Och här har vi då Anna/Annanas/Snövit.



Så, ca 40 min gjorde jag de här på igår. Sen så gjorde jag även en till nu som är lite överdriven. Jag försökte göra ögonen lite dockliknande och porslinshy (det var lite lätt när bilden var så liten) och sen försökte jag få en böj på läpparna, men hon ser mest förbannad/äcklad ut... ops




Haha så det var det. Vad tyckte du?

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill inte vara negativ, men jag fick läsa om meningen "Jag försökte göra ögonen lite dock liknande och...." kanske sju gånger för att förstå innebörden. Till sist insåg jag att det skulle stå "dockliknande" och inte "dock liknande".



Ville bara påpeka att särskrivning i vissa fall faktiskt ställer till det! Jättefin redegering annars!! :-)

2010-11-24 @ 14:00:18
Postat av: Jennie

sv. Emma

Oj det hade jag inte ens märkt. Ändrar det nu ;) Tack så mycket!

2010-11-24 @ 14:48:04
URL: http://vadsadusadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0