Argh

Gaah mitt halsont vill inte gå över! Näsan snuvar också, om ni vill veta det. Tror inte det men måste ju berätta hur jag mår. Hur mår du idag?

Jag har ett behov av att hosta eller svälja hela tiden eftersom halsen kliar så. Men ni kan ju gissa att det inte hjälper. För att tänka på annat så kollade jag igenom fotona på min mobil. Jag har riktigt sjukt kompisar märkte jag då haha. Men eftersom jag inte vill lägga upp bilder på dom så kan ni få en suddig på mig i pirathatt!




Nice ey? Haha. Har faktiskt en lärare som sa åt mig att dricka whisky om jag har ont i halsen. Jag gillar mina lärare! Dock gillar jag inte whisky... tror ni det funkar lika bra med vodka? Jag menar det har jag hemma och... nähä, tror ni inte. Nä nä okej då. Inte ens lite? Nä okej, jag ska inte... just nu. Men det är ju ändå lill-lördag väl? Nä, fy Jennie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0