Coco

Slapp inte Coop, blev massa handlat. Lyckades fixa en chokladkaka till mig också... oops. Haha det är inte bra att jag äter så mycket choklad, men det är så gott! För, varför ska man leva om man inte ska njuta?

Ey kommer ångra mig när finnarna o kilorna kommer, men det är inte än hehe.

Så nu middag sen lite film tills telefonen ringer till utryckning. Då blir det att sätta på en tjejfilm i stället. Dock har vi knappt några sånna så det suger ju. Måste sätta upp det på köp listan, tjejfilmer. Bra tjejfilmer. Inte bara massa kärlek, lagom med kärlek liksom. Och kanske lite humor. Eller något tragiskt. The Notebook eller Ps I love you är ju skitbra tex... Ska kolla upp det.

Nu ringde klockan så jag ska ta ut gratängen, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0