Diska tavlan

Efter en god måltid, vad förstör mest om inte att diska. Uff så tråkigt och jag får nästan alltid göra det känns det som. Bara för jag är minstingen liksom. Aja, ska göra det nu och sen duscha sen ska jag försöka få tag på bästisen, om inte det kommer upp en akut tavel-kris.

Ah juste, har satt upp tavlor idag i köket, sex st och det blir så mycket rabalder bara över det! Så de ska hänga rakt så då ska man ha vattenpass, så hittar man inte det vattenpasset. Då ska man leta upp nån lasergrej som inte riktigt fungerar och haha så fortsätter det i all oändlighet. Det är ett mirakel att vi ens lagade mat idag, så lång tid det tog att sätta upp tavlorna haha.

Aja, ska iväg nu hörs senare lovers <3


(Asså varför skriver man lovers? Hoppas att alla som gör det är lite ironiska som mig)




Här är två av fotona som jag tagit som vi har som tavlor nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0