Dröm

Jag drömde en sån sjuk dröm...
Jag var i ett stort köpcentrum och gick runt i olika affärer och träffade lite vänner överallt. Jag hade jättetrevligt och hade shoppat en massa fina saker. Sen skulle jag gå vidare till en annan del av centrumet och då var man tvungen att gå under en tunnel under en stor väg. Men tunneln var jättestor och det var massa sten överallt som man var tvungen att klättra över. Det såg mer ut som en extremt stor gruva, det fanns inget golv eller väggar alls, bara massa brun sten. Jag började ta mig in i tunneln men jag ser ett gäng killar/män komma mot mig. Jag blir direkt osäker och vet att dom kommer göra mig illa. Så jag försöker ta mig till sidan av tunneln och där ser jag en massa lik!
De har blivit mördade av det här gänget av killar och jag var nästa på tur. Jag får panik och försöker vända tillbaka till centrumet. Jag springer och kämpar och plötsligt ser jag en av männen bakom mig. Jag lyckas precis dra undan foten så han inte fick tag i mig och jag lyckades sparka till honom så jag hann undan.
I öppningen tillbaka till centrumet kommer då en grupp med massor av människor som är glada och inte ens tänker på att tunneln är full med sten och att jag springer förbi dem. Så jag tar mig in i centrumet och kollar tillbaka in i tunneln, männen försvinner och låter alla shoppingmänniskor ta sig vidare in i tunneln, till andra delen av köpcentrumet.


Sjuk dröm eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0