Eh idag var det då

Så, today då. Var hemma o småpluggade och fixade med olika saker. Tänkte en del också som jag har som vana att göra. Sen helt plötsligt ringer Hareg o säger, vi ses i skolan fem va?

PANIIIK!!!!!

Hur fan kunde jag ha glömt det?! Jag har skrivit upp det på datorn och jag hade det som en anteckning i mobilen som lät idag och jag såg det. Sen fanns den kvar så jag såg den på mobilen hela tiden. Hur f a n kunde jag då vara helt oförberedd när hon ringde 25 minuter över fyra? Jag fattar det verkligen inte...

Men jag lyckade iaf duscha av toppen av huvudet och skrika på min bror och packa ner kameran (+ då ladda över bilder till usb och ta bort dem från kameran) och sen sätta mig i bilen. Jo jag hann även byta kläder! Men helt osminkad så åkte vi iväg. Jag trodde ju jag kunde sminka mig med lampan tänd i bilen men nej, den funkade inte haha! Så jag satt med mobilen och lös. Bara så ni vet, det är inte lätt. Men efter mycket svärande så kom vi fram runt halv sex till skolan. Och när jag tittade mig i spegeln i skolan så såg det okej ut. Fungerande liksom. Ska kanske börja sminka mig på bussen. Fast det skulle vara lite pinsamt, dålig idé.

Men väl i skolan så kunde Hareg inte komma så jag fick gå runt själv och fota och prata med lite folk. Hittade Julia från klassen i ett rum där hon stod o pratade med elever som vill börja på skolan. Det var lite gulligt. Sen har jag pratat med massa lärare + biträdande rektorn. Kändes coolt. Och fick veta att en lärare ska öppna foto företag. Ska nog smöra in mig lite hos honom haha ;)

Det som var tråkigt var att jag missade stadsbussarna och även lantisbussen... Men jag ringde Kristina då och vi snackade ett bra tag om allt möjligt. Fick faktiskt veta några riktigt roliga och väldigt spännande saker... mohaha säger jag bara. Det är tur att jag är en snäll människa. Jag skulle aldrig avslöja andra hemligheter eller berätta vidare saker jag har fått höra om andra. Ni fattar inte mina vänner sån tur ni har.

Så nu är jag hemma igen. Sitter framför datorn igen. Funderar på om jag inte borde gå o kissa... Så är det med det. Gå och plugga med er nu så hörs vi sen!




Så här såg jag inte ut idag, men det var ungefär så här suddigt när jag sminkade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0