Fearing

Åh jag är så rädd av mig! Hela dagen idag så har det låtit som om att mitt hus blir attackarat av... ja nånting, vet inte riktigt vad. Vad finns det som attackerar hur ens?

Iaf, det låter skitläskigt och varje gång så stannar jag mitt i en rörelse och är berädd på att springa och gömma mig. Sen efter några sekunder kommer jag på att det inte är något, det är bara vinden och snön som slår mot huset och åker av taket. Men när jag är själv lyckas jag alltid skrämma upp migsjälv och får för mig att det kommer hända något hemskt, men vet inte riktigt vad det hemska är... men hemsk är det!

Det roliga är att min katt, som är väldigt rädd och försiktig av sig, mest ligger och sover och stirrar bara lite sådär överlägset som bara katter kan på mig när jag stannar mitt i en rörelse. Om hon kunde prata skulle hon nog säga till mig hur puckad jag är haha




Här är min sötnos. Eller katt då. Just nu ligger hon här bredvid mig och spinner, finisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0