Hareg är busig

Hahahaa Hareg kommer in, tar ett par cymbaler eller dom där sakerna man har i ett trumset som inte är trummor. De som man kan slå ihop ni vet. M hon tar dom och säger leende till mig, ska jag slå ihop domhär? Neej hehe skrattar jag. Jooo säger hon och ser riktigt lurig ut.

Hon gör det lite smått sen får hon ett ondskefullt leende och går iväg ut. Efter ett tag så hör jag hur cymbalerna smälls ihop riktigt hårt och snart kommer Harry in igen och lämnar snabbt cymbalerna.

Hon tittar på mig med skratt i ögonen och säger, tror du jag är hatad? Sen skyndar hon ut igen.


Haha Hareg är så knäpp, hur skulle skolan vara utan henne när hon springer runt och skapar oreda i skolan?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0