Livet är för kort för att inte unna sig en lång fika

Snart ska jag sätta mig framför tvn och kolla på House. På en skala 1 till 10 är det 12. Iaf när det är ett bra avsnitt :)

Är även hungrig... jag går ju dock på en diet så det är lite regler med vad jag får och inte får äta. Den här dieten är den bästa jag haft och den får mig att må bra. Den går ut på att äta vad du vill, när du vill! Skit i att räkna kalorier, skit i vad som tidningarna skriver. Ät det du vill äta, men ät för gus skull inte skräpmat varje dag. Det finns ju ändå något som heter sunt förnuft och det hoppas jag verkligen alla vet vad det är och kan följa det. Så snälla, unna dig en fika med dina vänner när du vill och tänk på att livet är för kort för att inte unna sig en lång fika. Det är ett av mina motton, om ni undrade då ;)




Fika <3


Kommentarer
Postat av: Hareg

HAHAHAAH shit vad jag tog åt mig av det sista, det lär ju ha varit tillägnat till mig ! <3

2010-11-10 @ 22:06:07
Postat av: Jennie

OOOh ja, du borde ta åt dig, alla borde det ;D

2010-11-11 @ 13:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0