Morgon

Jag vaknade just, första gången på evigheter som jag har sovit så här länge och jag älskar det! Jag kommer bli en morgonmänniska är jag lite smått rädd för. Det betyder att jag kommer somna tidigt framför tvn eller gå hem tidigt från fester. Sen kommer jag alltid vakna först och inte kunna somna om. Fatta att jag aldrig kommer få frukost på sängen eftersom jag alltid kommer vakna innan alla andra!

Jaa.... lite tankar som kretsar i mitt huvude en morgon som denna haha.


Jag funderar på om jag borde ta upp kontakten med en fd vän, eller det var knappt en vän från början. Grejen är att den tjejen är extremt egoistisk, men låtsas vara din bästa vän, ni vet säkert den typen. Men jag borde släppa det och släppa hatet som jag känt nu i ca tre års tid mot henne. Men om jag släpper det kommer det kännas konstigt och att sen försöka vara vän eller något liknande med en så falsk person, det kommer nog inte funka. Jag hatar falska personer. Men jag kanske kan begrava stridsyxan... kanske... jag ska fundera på det där. För som jag sagt innan, med en vän som henne behövde jag inga fiender. Undra om det fortfarande stämmer....




Hur gott? Okej... jag är nog lite sugen på frukost just nu... iväg mot köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0