Pirat


Min bror är lajvare, för min del betyder det att han har massor massor av roliga saker. Jag var uppe på hans rum nyss o kollade efter något roligt att ha på mig på en maskerad och jag fastnade direkt för en pirathatt! Ni vet en sån svart med tre kanter?


Min hatt den har tre kanter, tre kanter har min hatt. Och har den ej tre kanter så är det ej min hatt.


Jo, den låten började jag nyss nynna på....

Iaf, så jag hittade hatten, ett coolt skärp, en väska/pung, en visselpipa i metall och som grädden på moset, en dolk! Haha det kommer bli kul att dra fram den på festen och... ja nåt hittar jag nog på. Och till det så är det ju bara att ta svarta byxor eller kjol och en vit skjorta. Kanske en röd sjal och lite svart smink, sen är jag klar. Jag är lite för taggad på att klä ut mig, men fan, man lever bara en gång!


Så nu ska jag fixa en flaska rom, en papegoja och en ögonlapp. Eller är det att överdriva?


Och Hareg, lycka till idag med körningen! <3




Perfekt att ha på axeln, visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0