Plus

Jag trodde verkligen den här dagen skulle bli skit, men så fel jag hadde. Jag hittade en gammal jacka som jag kunde ha idag som ser helt okej ut och som är varm <3 så jag frös inget idag, stort plus haha. Sen kom min vän Juli på samma buss som mig så vi snackade massa, skitkul. Vi hade dock inget Internet i skolan och en astråkig lektion, men det gjorde inte så mycket, alla satt ändå ute i sofforna haha.

Jag har även kunnat halvprata med en tjej i klassen som det har varit spänt mellan, skitbra det med. Och klassen hade en hel del knäppa saker för sig idag. En kille blev biten av två olika tjejer, folk välte soffor, masserade varandra (typ), gick ner i spagat, dansade och bara knäppade sig i allmänhet.

Och jag slutade även tidigare, ett stort plus där med. Tänk vilken tur att jag gick till skolan ändå, hade faktiskt riktigt kul :)


Smiiiile for the camera

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA älskart hur du skriver att du slutade tidigt som om lektionen blev inställd HOST skolk!



puss, love you /hagge

2010-11-11 @ 06:01:46
Postat av: Jennie

haha näää jag slutade tidigt.... looovar (A)



tyyyyyyyst okej? ;)

2010-11-11 @ 13:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0