Random, Harry o jag

Haha det är komiskt, kollar igenom bloggen och allt jag ser är lite random bilder, foton på mig och sen på Harry! Man kan ju tro att jag inte har några andra vänner. Grejen är väl att jag inte snackar blogg med dom, Harry var ju den som tjatade att jag skulle fixa blogg så vi snackar ju om det. Tänkte tillochmed fråga om jag skulle ta kort på fikat och maten igår, men sen hörde jag hur dumt det lät så jag lät bli haha. Men kanske lite andra bilder ska upp, inte för att jag och Harry är så hemska att titta på då, men för omväxlings skull.

Like it? U love it.



Här är en bild på mina mattepapper som omväxling. Naaw


Och en suddig nyckelpiga. Naaw ggr 2 

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA JOOHOO DU JAG ÄR DIN ENDA VÄN, NEJDÅ! MEN JAG ÄR DEN ENDA SKÖNA VÄNNEN DU HAR...SKITERIIII SÄÄG INTE NEJ FÖR DÅ CUTTAAAR JAG DIG.

2010-11-12 @ 17:04:24
Postat av: Jennie

aah enda sköna, dock jäääävligt farlig va? tyst på dig lilla duva

2010-11-12 @ 17:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0