Realisation

Nu skulle vi kunna köra en repris på förra måndagen. Men orka. Det skulle vara nice om jag kunde blogga med mobilen, men jag får inte igång Internet på den så det är kört. Annars hade jag kunnat smygbloggat på praktiken och tagit kort på snygga kläder och skrivit om bra reor, men nä. Sorry haha.

Reor... heter det så? En rea, flera reor? Haha. Tipsa om någon bra rea kanske man skriver. Är ju uppvuxen på landet så har inte så stor koll på hur modefolket säger u know.

Nej sluta skriva strunt nu, klockan är (var) typ elva nu så jag måste lägga mig så jag orkar upp för att mjölka kossorna, jag menar springa till bussen och senare till praktiken. Jag jobbar nog hårt nu när ni läser det här. Och önskar säkert att jag var på en varm strand... men en drink i handen... Fast vem önskar inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0