Så vart det

Hemma. Trött. Kall. Blöt i håret. Hungrig. Ont i kroppen. Känner mig skitig och måste kissa. Lyckad kombo noooot haha.

Kom hem för ett tag sen, slog på datorn innan jag gick o kissa, och jag är kissnödig. Det är sjukt. Sjuuuuukt säger jag haha. Men aah blev ingen Hareg men det blev mat på Max. Men spillde inget!!!

Lyckades däremot virra till det för stackarn i kassan när jag gick o hämtade läsk och hon la upp en ny mugg. Sen när jag ställt min mugg där så blev det helt fel och hon hade redan massa kunder som stod o var sur på henne och hon läste på kvittot med förtvivlad min. Sen tar hon försiktigt bort den tomma muggen och kollar liksom ut på alla kunder för att se om någon reagerade på att hon gjorde fel. När ingen gjorde det så blev hon lite nöjd och slängde upp dippen på brickan också. Men hon räkade lägga upp fel dipp på någons efter det o fick skäll igen hehe. Tyckte synd om henne men hade fått vänta i typ en kvart så orkade inte bry mig. Mean.

Nu ska jag gå o hjälpa till med maten. Men först kissa. Nu vet ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0