Saco

Saco mässan var rätt så okej ändå. Trodde verkligen att det skulle bli hemskt men jag hade verkligen en såndär skratt-dag idag. Så fort det hände nåt så skrattade jag, eller så fort inget hände så skrattade jag också hehe... Så var på lite knäppt humör. Det var kul. Och nu har jag fått massor av idéer till vad jag ska göra efter skolan, det finns verkligen sjukt mycket att välja bland. Men det löser sig nog, London säger jag bara.

Höll på att missa bussen idag eftersom min första buss bröt ihop. Jag hade flyt med att mamma var i närheten och kunde skjutsa mig till skolan där bussen till Saco mässan skulle gå. Men det roliga är när jag kommer dit, jag ringer Hareg i panik och hon säger, den har gått. Jag blev helt slapp i hela kroppen och tänkte, f a n eller!!! Som tur hade den ju inte det, hon drev bara. Men kom på den och Julia och Lennart var också där så det blev en del babbel på vägen till Stockholm. Eller iaf mellan Julia och Hareg haha.

Och Julia lyckades hitta ett ställe som gav ut gratis tidningar, fem st fick man. Gissa vem som var där snabbt som fan som en fluga på socker? Jo, hon och jag... hehe. Men gratis är gott! Hon lyckades även fixa två dippar till priset av noll kronor. Börjar misstänka att hon är tjuv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0