To pirat or not

Ååh ju dumt. Jag ska på maskerad i morgon. Fast det kanske inte är maskerad, alla säger olika! Och det är med klassen då, och tonåringar är så jobbiga, aldrig kan dom bestämma sig hur dom ska ha det. Först ska dom komma, sen ska dom det inte. Sen ska dom komma men inte utklädda, sen inte alls....

Haha jag blir så lack på det!


Sen måste jag säga en annan sak.... Jag vet inte vad jag ska ha på mig. Its true. Jag har ju pirathatten o det där, men om det inte är maskerad, då vill inte jag komma med det där o ba Heeeeej klassen, nu kööör vi!!! Det känns lite B haha.

Så, to go or not. To dress like a pirat or not.


Kommentarer
Postat av: Annikasan

Hahaha, shit vad jobbigt! Klä ut dig ASmycket. Det blir roligast. Alltså typ i en sån där fettosumobrottardräkt eller nåt. :-)



Tack för gratulationen på min stora stora dag. Det värmde! :-)

2010-11-11 @ 20:03:05
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0