I love my bästis

Vet ni att jag älskar att ha en bästis? Idag var jag i akut behov av en vän och smsade fort till några. Efter nån minut så ringer bästisen upp mig och frågar direkt vad det är, hon hade märkt att det var något på tok, bara genom att läsa mitt sms (!) Så hon var på väg till stan, perfekt för mig. Jag hoppade på första bästa buss så möttes vi på stan och snackade.

Det roliga är att vi blev båda fett deppiga, men det gjorde ändå inget. Vi behövde få vara lite deppiga utan att någon dömer oss, vi vet ju redan att vi annars har skitkul ihop och att vi är bäst. En dag av deppigt prat förstör liksom inte det. Griniga och sura klagade vi över mycket i våra liv. Jag klagade iaf extremt mycket haha. Men när annars ska man göra det?

Så, igen, jag älskar att ha en bästis som finns där för mig när jag verkligen behöver det. Som direkt förstod att allt inte var bra. Vi kan prata om typ allt och vi har kul ihop, även om vi inte skrattar hela tiden (men oftast gör vi det)


Tack för att du finns bästis <3


Kommentarer
Postat av: Hareg

Åh vad söt du är och jag håller verkligen med dig ibland är det skönt att bara få deppa och ännu skönare när man har någon att deppa med! I told you, I'll be there when you need be! Kärlek till dig bästis <3

2010-11-07 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0