Vem är Jennie?

Så vem är det som driver den här härliga bloggen? Lite kort info kommer här.


Jag heter Jennie och är 18 år. Jag går sista året på ett gymnasium i Uppsala och jag längtar verkligen till studenten då planen är att jag ska åka till London! Så en kreativ tjej med stort hjärta och galen humor har ni här.


Förutom att gå i skolan, fika, umgås med vänner och allt möjligt så är jag modell. Jag har alltid gillat att stå framför kameran och har även försökt fota en hel del själv. Jag lägger kanske upp några modell foton ibland,  men eftersom jag inte vill bli allt för igenkänd så tänker jag inte lägga upp allt. För hur ofta hör man inte bloggare och modeller som har problem med fans? Haha jag kanske oroar mig i onödan, men hellre safe then sorry ;)


Foton som jag själv har tagit kommer jag lägga upp mera av eftersom det här ändå är något av en dagbok som jag ska kunna kolla tillbaka på om några år, ja om några månader bara. Man glömmer så lätt vad som har hänt, så jag skriver in det mesta här för att ha som stödminne eller liknande.


 Så om ni vill följa mitt liv så varsågoda, jag bjuder gärna på det om jag får er att skratta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0