Yesterday

Igår, igår, igår... haha ja det var en väldigt speciell dag igår. Mycket hände, en det extremt roliga saker, en del chockerande saker och ni vet, saker som händer när man är ute.

Men, hur kul jag än hade så fick jag betala ett pris för det märkte jag i morse när jag vaknade hos fina Hareg. Jag hade feber och ont i hals + lite öron. Om min halsfluss kommer tillbaka så blir jag så jävla förbannad. Visst jag var ute men jag drack en cider under 4 timmar, jag smuttade alltså lite då och då på samma cider. Och jag gjorde inget dumt heller, så varför ska jag bli straffad? Jag har vänner som alltid tänjer på gränserna, som alltid ska ta ett steg till. Blir dom någonsinn straffade? Nej, oftast inte. Jag förstår inte vad det är med mig, så fort jag gör nåt lite vågat eller dumt så åker jag fast eller blir straffad på något sätt. Det känns så orättvist att jag aldrig kan få göra som jag vill, att jag alltid måste vara lilla snälla jag liksom.

Visst, jag har inget problem med att följa regler eller andra personer, jag är bekväm av mig och låter gärna andra bestämma, till en viss grad. När jag känner att nejnej, det här går inte så säger jag alltid till, ibland går det bra, men ibland inte. Så därför dras jag ofta med när andra hittar på saker, på gott och ont.

Men iaf, jag vaknade, mådde skit, som en råtta. Så jag tog mig upp och drack vatten, tog tabletter, läste i en körbok och försökte må bättre. Men nej, det ville inte släppa. Harry sov fortfarande, lyckosten haha, så jag tog till slut en (två) buss hem och väl hemma har jag lagt mig framför tvn och bara tagit det lugnt. Jag hoppas verkligen att jag ska må bättre senare idag.







Jag finns kvar här, men jag är inte alltid den bästa personen, ingen är det. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0