Zznark

Trött. vill sova. snark. snork. mummel. choklad. snark.

M gissa hur många chokladkakor jag åt förra veckan.

Nej, inte en.

Nej, inte två.

Jo, tre. Tre jävla chokladkakor. Och då snackar vi inte små nätta heller, nejnej, de största var det. Och jag åt upp den under en kväll varje kaka, kanske en rad fanns kvar på morgonen efter, men då käkade jag upp den direkt. Okej, jag bjöd bort lite... så jag har väl ätit två och en halv chokladkaka... och två femtedelar av en frödinge kladdkaka. Haha jag är så hemsk!! Jag har ätit sjukt mycket choklad senaste tiden. Borde sluta. Ska sluta nu!


Hihi. Nä. Har köpt en chokladkaka idag. Fy Jennie. Tihi, jag kommer bli riktigt finnig snart. Men jag kan skylla på att det är jul snart och att jag inte har en praktikplats. Visst?
För det är så gott... fast jag borde sluta innan jag köper choklad för alla mina pengar. Och inte äta i veckorna, det var ju spec förra veckan när jag hade myskväll mitt i veckan. Och idag var jag trött. Ja idag var onödig och dumt, men shit, jag klarar mig. Klarar mig alltid eftersom jag har mig själv o alla runt mig.

Det är skönt, jag vet att alla runt mig kan svika, alla. Men jag har mig själv och jag litar på mig själv. Sen så har massa jobbiga saker hänt och då orkar man inte riktigt med, men jag vet vart jag har mig iaf.

Och jag vet att ni slutade läsa vid tre jävla chokladkakor så jag ska inte fortsätta nu. Ska gå och dricka vatten i stället. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0