Easy fun

Det måste vara något fel med min dator, den hackar och bråkar otroligt mycket just nu. Bara så du vet liksom.

Har haft så tråkigt idag att jag har testat massa av mitt smink som jag har. Det var kul men jag märkte att jag inte alls är lika duktig som jag trodde på att fixa snygga ögonskuggor, tur att ingen ser hur man egentligen ser ut på krogen haha. Och det är bra att det knappt finns något ljus inne på toan, annars skulle man skämmas så mycket över hur man ser ut efter att ha dansat i några timmar.

Men jag tänkte iaf lägga upp några bilder senare på hur sminket blev, inte för att jag är expert, utan för att det var lite kul. :)


Hoppas ni friska får riktigt kul ikväll! Och till Harry, take it easy on the E-man!



Här är lite av mitt smink


Eller trodde du verkligen på det? Vi kan låtsas iaf.


Kommentarer
Postat av: Anna

rolig blogg du har ! :) klaart läsvärd! kommer kolla in mer ja !:D

idol ikv eller??

kramen

2010-10-29 @ 20:00:59
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0