Sjuk

Ont det gör ont!!! Uff, har nog halsfluss och måste ta mig till sjuknånting o fixa medicin.... Yay! -.-'

Det är verkligen tur i oturen att det är nu under lovet som jag är sjuk. Annars hade jag missat massa massa skola och bara stressat upp mig över det. Men nu missar jag halloween och lite fester och saker man gör under lovet.

Jag kan vara utan allt det där, men att missa att gå på en fest utklädd?! WTF liksom?!?! Jag älskar sånt och har knappt gått på såna fester så det stör mig otroligt mycket att jag inte ska få gå på någon läskig halloween fest! Nu tycker jag att ni ska tycka synd om mig haha!




Nja, kanske inte riktigt min stil men jag hade lugnt varit häxa eller något läskigt iaf, kan berätta en historia om varför senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0