Tack Harry <3



Jag antar att ni gissade vad jag valde, exakt, stannade hemma o plugga ... nooot haha. Brände ca 800 kr på lite halvt onödiga saker... Fast 50 kr för 5 par strumpor var ett sjukt bra pris! Det är det enda som var ett fynd egentligen. Annars så blev det en tjocktröja, ett linne och en genomskinlig fin sak. Bra att veta va? ;)


Nej men hade riktigt kul med Juli när vi gick runt o fånade oss. Såg även Caroline af Ugglas som sjöng, hon har verkligen en egen stil som man antingen gillar eller hatar. Jag tycker hon är skön som verkligen är sig själv, det är inte många som vågar det. Speciellt inte alla tonåringar som ska vara så unika, men ändå är så extremt lika!


Jaja, nog om det, jag ska försöka sova nu och inte stressa upp mig för mkt för provet i morgon. Och dagen slutade ändå väldigt bra, det trodde jag inte i morse. Är verkligen glad över att Hareg berättade om eventet, annars hade dagen inte alls varit lika bra. Fina Hareg, hon sträcker alltid ut en hjälpande hand <3

Så jag är nöjd med dagen, lite fattigare än innan, men nöjd :)




Skön och duktig tjej!

Kommentarer
Postat av: den bästa

Asså oj hade missat detta inlägg, hhaha älskar "lite fattigare än innan men nöjd"!



Tack för att DU kom, hihi ! <3

2010-10-31 @ 10:57:57
URL: http://haregshobobi heej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0