Välkommen

Välkommen till vadsadusadu.blogg.se, om du inte kan läsa vad det står så ska jag hjälpa dig med en liten historia

Random vän: Jag tkr vi ... så därför...
Jag: Eeh... vad sa du sa du?


Och efter det så fortsatte det så, jag hörde inte vad mina vänner sa och började säga vad sa du sa du så mycket att dom började anmärka det och det eskalerade kraftigt som kristendomen redan på de gamla grekernas tid, eller som en snöboll tillslut blir en lavin om man inte ser upp... eller nåt sånt.

Så ja, därav namnet på bloggen helt enkelt och komplicerat :)
Och vad ska bloggen handla om? Haha jag vet inte alls, vi får se om jag ska lyckas fylla den!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag antar att det kommer vara en hel del photoshop, bra då kan jag fuska mig genom Desktop kursen :D thihi / bästis

2010-10-28 @ 09:43:40
Postat av: Jennie

Hoho jadu det skulle inte sitta helt fel va? ;) Jo men jag ska försöka lägga upp lite sånt! :)

2010-10-28 @ 09:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0