eeh...

Har nyligen blivit lurad till att acceptera en kille från Gambia på facebook. Han tycker att jag är söt. Kan visa vad han skrivit till mig i ett meddelande: 

hi girl u look so cute i want to be friend with u will u be my friend i will love to be friend u cuttie

Mm gulligt va? Så tack så hjärtligt Hareg, för att du bad mig bli vän med honom eftersom det var en god vän till dig, att det skulle vara oartigt eftersom du ska tillbaka dit senare. Själv är jag lika dum och godtrogen som vanligt så jag hjälper ju min vän så inte hon ska se dålig ut inför honom och hans släkt. Men nä, gick ju inte riktigt som planerat.
Hur dumpar man en gambians kille på bästa sätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0