happ

Träffade Kriso igår, fikade och hade mission när vi letade efter ett ställe som hade tid att ta hål i mitt öra men det failade... Men vi har skakat på att vi ska fixa det nästa vecka, vet inte om jag ska tycka att det är skitkul eller bara vara rädd för att det kommer göra ont... Lite av båda är jag nog haha.

Annars så har veckan flytit på bra. Fick agera fotograf igår också! Tre killar ur klassen skulle ta kort på sig själva till lite propaganda bilder och hade bett estetläraren om hjälp. Men när han såg mig i trappan så lassade han över allt på mig, jag ska tillochmed photoshopa klart allt tyckte han, killarna kollade lite förvånat mellan mig och honom och undrade om jag verkligen skulle klara av det. Visst sa jag och iväg bar det till närmaste vita vägg. Det blev riktigt random och kul! Har fixat klart tre bilder, men funderar på om jag ska göra lite specialeffekter på dem, det skulle bli lite coolt tror jag. Ska se vad jag kan hitta på.

Har även ny mobil nu, försenad födelsedagspresent. Jättekul men det var lite trixigt innan jag fattade hur jag ringde med den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0