lumberjack

Kom just in efter att ha varit ute och gått i exakt en timme. Blev riktigt förvånad när jag kollade på klockan när jag kom hem och såg att det verkligen gått exakt en timme, jag är ju bara bäst som lyckades fixa det!

Iaf så lyckades jag få in lite musik på mobilen så jag kunde sjunga med i låtar när jag var mitt i skogen och även dansa lite. Jag höll just på med ett riktigt bra nummer med dans och sång när jag plötsligt hör något, ett knak. Jag slutar sjunga och vänder mig mot ljudet och ser en skogsmaskin och massa skogsarbetare som jobbar. Så ja, jag slutade sjunga och dansa och skyndade mig i stället förbi dem, såg att några kollade på mig och skrattade lite, men de hade bara sett mig dansa lite eftersom de kunde inte höra mig sjunga. Så, vafan, kul att de fick sig ett skratt åt en knäpp tjej som springer runt och dansar mitt ute i buschen. Jag bjuder gärna på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0