BK

Jag älskar när man har bra dagar, det är just dom dagarna som man kommer komma ihåg, de små sakerna som hände under de dagarna som gjorde livet.... underbart?

Jag skulle ju haft redovisning i estet så jag kämpade klart med mina bilder och skrev ut dem i morse. Så fick skjuts till skolan, väldigt snällt av henne. Men när jag är 80 meter från skolan ringer Hareg och frågar vart jag är, och då frågar jag henne vad fan alla människor gjorde utanför skolan.

Tydligen hade brandlarmet gått så alla fick gå ut och då kommer jag i bil. Rätt så smidigt. Och lite pinsamt att komma då, men jag såg Hareg direkt så jag hittade klassen som tur var. Och ja sen har dagen flytit på rätt så bra. Gillar att vara med klassen och sitta i sofforna och bara snacka skit. Lovely!


Tumblr_lft6y0omt31qe89zno1_500_largeTumblr_lg05pelsbi1qfdql7o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0