Bra men tråk & vattenskalle

Aj min hals gör ont. Hur kommer det sig att man alltid vill sjunga när man har ont i halsen? Men jag är tacksam till den som kom på nässpray, det är som en gåva från gudarna! Finns inget bättre när man är riktigt sjuk än att ta nässpray och snart så kan man andas igen, lovely!

Annars har idag varit.... tråkig. Inte dålig men tråkig. Har inte haft energi till att göra nåt nyttigt så känner mig extremt... ja onyttig då kan inte komma på nåt annat ord just nu. Jag yrar även runt lite för mig själv och ser lite suddigt så jag tror att jag har feber. Känns nice. Eller?

Pappa kom hem nyss efter att ha åkt iväg vid ca 1. Han skyndade sig att värma lite mat och han kommer nog sticka strax igen. Och bror kom hem för ca en timme sen och hade med sig en vän, drygt när man inte vill vistas i samma rum som en kanske snygg kille (vet inte vem det var) när man är sjuk och febrig. Så stack in på rummet när dom kom hit. Tror min bror bara tycker det är skönt att inte ha mig ivägen iaf haha. Skulle nog bli jobbigt för honom om hans vän började ragga på mig...

Haha vadå vattenskalle där? Men det blir så mycket roligare då...


Tumblr_lgc61cible1qg62wbo1_500_largeTumblr_lger1xlwga1qc51eso1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0