dreamcatcher

Gick inte så bra med att kämpa sig till skolan idag. Sitter mest i soffan idag och kollar på massa dåliga program och tänker ut lite planer.

Men jag undrar lite vad det är med mig och drömmar just nu. Jag kommer ihåg massa och de är så konstiga.... Kanske är för att jag sover dåligt eller vaknar på nätterna så jag kommer ihåg dem. Fast det är kul att tänka tillbaka på drömmarna och försöka drömma om de bra bitarna. Synd att man inte alltid kan göra det. Få tillbaka just det ögonblicket som egentligen inte finns men som var så otroligt härligt. Känslan man hade i kroppen och det som man kände just i det ögonblicket.
Fast det är klart, vem vill vela i en dröm när det är verkligheten som räknas? Det är bara att försöka få sin dröm sann så kan man leva om det verkliga ögonblicket hur många gånger man vill...


5183083054_f8b60a6116_z_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0