Eftermiddag

Ja vad ska jag berätta nu då? Har duschat, började borsta håret och såg att Hareg smsat kl halv 9 nånting. Tror hon verkligen jag har på ljudet på mobilen? Jag lärde mig det under en intensiv sommar vecka när jag var sjuk men alla andra var ute och festade och gärna då ville ringa mig haha. Så numera har jag alltid ljudlöst på mobilen när jag ska sova och det är så skönt!
Men vi snackade nyss i telefonen och hon ska alltid försöka... tänja på gränserna lite. Det var tydligen poliser och ambulanser utanför byggnaden där hon jobbar och hon ville förstås ta med sig några vänner och "ta en runda" bara för att kunna se vad de gjorde haha. Hon är för söt. Men nu ska hon fortsätta jobba och tjäna cash, sen ska hon ge allt till mig så investerar jag det vist.
Typ köper en fin klänning eller nya skor. Perfa! Hahaha nej jag hoppas hon unnar sig nåt kul för pengarna hon tjänar. Jag ska tjäna ihop lite pengar... säg nån eller några tusen och sen slösa allt på nåt kul! Typ... en speciell krogrunda, men det är lite tråkigt. Kanske bjuda nån på grönalund och utgång på det.... Och kanske lite shopping med... Ja det lät som en bra idé!

Hahahaa nu ringer Hareg mig från jobbtelefonen och försöker sälja till mig. Jag hörde inte ens att det var hon i början, hon har helt gjort om sin röst så den är ljus och... säljig hahahaa. Men blev ingen lyckad affär för henne tyvärr, sötisen.
Asså ni måste tycka att det är skitdrygt att höra om Hareg hela tiden? Jag borde kanske köra en vecka utan att nämna henne så ni får höra om nåt annat?

Eller det är ju mest Hareg som läser mig blogg, eller har ni någon annan som skulle vilja bli nämn i bloggen? Du kan bli länkad eller så kan jag fixa en snygg header bild åt dig i photoshop. Eller ta en fotostund, fixa några snygga bilder på dig och sen drag en magisk ps-pensel över det hela så det ser ut som en riktig studio bild?
Allt är möjligt, men då måste du lämna en kommentar först så jag vet vem det är jag ska fota ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0