eko

Skrev precis god natt till bästisen som är på hemlig ort under veckan. Tror hon saknar mig redan nu fast hon knappt lämnat Uppsala. Men hon är fin hon. Och rolig. Jag hängde med henne ut i telefon just innan och hon sa att det var extremt tyst där hon är.

"Det ekar om tändaren" Var ett väldigt härligt citat tycker jag.

Eller att hon säger att det kör förbi ett gäng rassar i en bil.
- Okej, hur vet du det? frågar jag.
- Men jag såg det, säger hon kaxigt tillbaka.
- Mhm.
- Omg, om jag hör bilen komma tillbaka kommer jag slänga ciggen, gå in och låsa dörren.
- Hehe
- Shiiit, det kommer en bil. Och den stannar! Det går ut någon...
- Är det nån av rassarna?
- Det ser ut som Mohammed...

Hahahhaaa hur skön är inte den? Men jag fattar att hon blir nojjig, man blir det lätt när det är mörkt och man är ensam. Men en vecka som vi bara kommer kunna skriva och prata på telefon, det blir konstigt eftersom vi annars ser varandra varje dag. Typ. Men skönt också, äntligen får man lite lugn och ro!

Hehehehee.... Jag kan ju inte vara allvarlig, jag skämtar bara bort det. Kan inte ro för det. Oops typ. Ja nu vet ni det då! Sov nu alla! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0