gupp

Pust stress fixa och dona. Det kommer släkt hit och allt ska vara tipptopp. Minst. Har jag iaf hört.

Har hunnit duscha och måste slänga i mig lite mat nu, sen fixa lite smink och höra med Hagge om hon hittar hit ut i buschen hehe. Har funderat på hur jag ska förklara vart hon ska plinga och gå av. Tror jag har kommit på en bra beskrivning, här är den (jag vet att ni vill veta!)

Åk förbi Gunsta, u know where it is, sen är det en kyrka på vänster sida, då är du halvvägs typ. Sen kommer du till nästa by, där finns det ett väggupp som du inte kan missa, då är det ca 5 min tills du ska av. När du ser nästa by så är det snart dags, när du ser konsum på vänster sida så kommer sen ett till väggupp, det finns bara två på hela vägen om du inte åker för långt. Efter vägguppen så kan du plinga efter att du räknat till ... fem. Och om du glömmer plinga så kommer du ändå inte så långt eftersom bussen snart stannar och vänder tillbaka till stan. Bus enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0