I detta nu

Sitter i detta nu i korridoren utanför mitt tomma klassrum. Jag har nyss gjort ett matteprov där jag räknade sju uppgifter. Jag känner på något sätt att jag kommer få ig men jag vet inte om jag ens orkar bry mig längre.

Det är helt tomt här, städerskan går dock runt här och städar. Lite obekväm tystnad när hon städar under soffan som jag sitter i. Men vem bryr sig om 10 år?
Nu kom det ut massor av stökiga killar från ett grupprum, eller musik och grupprum. De skriker och leker apor, idioter. Kommer sånt folk någonsin växa upp?

Ska försöka få tag i en lärare som kan öppna klassrummet. Fast ska jag då lämna in datorn, så tråkigt det kommer bli.... Fast jag letar väl upp Johan som också har matte. Han är duktig och räknar så mycket han kan. Till skillnad från vissa andra hehe. Men han borde vara klar med provet snart, då kan vi flumma runt i de timmar som är kvar till nästa lektion... tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0