Hawa-aiahawa-aiahawa-nananah hawa-aiahawa-aiahawa-nannanaaaah

Så gick jag runt och sjöng hemma ikväll. Mamma skrattade och bad mig sluta, men sen sjöng hon med lite smått haha <3

Åh har haft en sån underbar dag! Uuuunderbar! Finaste bästisen man har då, och inget tillägg på det, allt är bara bäst! Det finns så många olikheter och det är spännande att reda ut all skit, nej.... eh underbar skit? Vet inte vad skiten är, men det är bra! Bra skit helt enkelt! Haha.

Är lite uppåt på livet minst sagt, har kollat på en film med mamma och det handlar om en kvinna som ska finna sig själv. Hon åkte till Italien (eh låter som ett bra resemål? kanske ska ta och åka dit? måste bara hitta någon som vill följa med mig...) och sen till Indian och sen Bali. Det är en ny favoritfilm och jag längtar till jag får se den igen, tror jag ska boka in Hareg någon dag så hon också kan få njuta av den.

Annat jag har gjort idag då; fikat, pratat och skrattat, lyssnat på färgningsmetoder till hår, provat en klänning, ätit pommes, lekt med lösnaglar, tittat på isskulpturer, suttit på isskulptur och så gjorde jag något mera som gjorde så att Hareg skämdes över mig... kommer inte ihåg vad det var.... Och jag har handlat en tårta, en födelsedagstårta, handlat massor av annat fika, klämt på en chokladboll som redan var sönderklämd.
Och nu gick precis lampan i badrummet sönder så jag har ställt in en mindre lampa där inne.

Juste! Jag har även fyllt massor av kannor med vatten i morse eftersom det kanske kommer ta slut. Hmm konstig mening. Men det var inget tryck i vattnet i kranarna och det blev mindre och mindre och har varit dåligt hela dagen så vi fyllde flera kannor med vatten om vattnet försvinner helt. Det har inte hänt på länge men hände ofta när jag var liten så det var lite småmysigt. Hoppas bara vi har vatten i morgon när vi ska ha "kalas" här...


Men nu ska jag tvätta av mig min fina sminkning och sen läsa lite innan jag ska sova. If u wanna know, now u do. Och i morgon så kommer Hareg komma hit, ska bli skitkul!


Tumblr_lgw0oxvt8z1qay1z7o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback