IG

God dag! Jag fick ig på mitt matteprov, som jag trodde. Men jag hade bara fått två rätt, fast två av sex är lite okej iaf. Eller inte. Eller jo, det är helt okej om det bara var två i klassen som fick godkänt.

Det är inte klokt, endast två stycken i klassen fick godkänt på matteprovet. Jag blir så förbannad på att våran lärare inte har varit där på lektionerna och när han väl var där så fick man knappt någon hjälp. Och nu så ligger vi ett halvår efter eftersom vi just nu bytt lärare. Jävla skit! Så jag kommer få ig på kursen och det känns verkligen skittråkigt...

Och något annat som är tråkigt är att i mitt projektarbete så ska jag skriva om skolan. Och jag vill fan inte skriva något bra om skolan efter allt skit som har hänt. Jag hoppas verkligen att de tänker lösa alla problem.. Eller hur fan ska det gå till? Vi har inte någon i receptionen, hon är mamma ledig och riktigt viktig, hon fixar busskorten och tar hand om gästerna och ja hon är som en mamma som fixar massa saker. Typ. Men vi har inte haft någon sån sen vi började och vi har inte heller någon syo, hur ska vi kunna få hjälp med att välja skola om vi vill plugga vidare? Hur ska vi få info om högskoleprovet? Kurser som vi läser? Gaah jag blir galen på att inget verkar fungera just nu. Jag undrar hur lärarna och rektorn tänker, varför anställer dom inga nya eller bryr de sig inte om eleverna längre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0