Kall

Goood morgon! Och Happy Valentine för dom som bryr sig om sånt. Det är en väldigt klar och kall dag idag, 23 minus här borta. Då tar vi en tyst stund och läser om vad jag nyss skrev. 23 jäkla minus, det är inte klokt!
Men det är iaf vackert väder och sol... hehe

Jag ska ju ha med mig kameran idag så jag startade den och insåg en sak rätt så snabbt. Att jag måste tömma minneskortet. Kan ta 11 bilder just nu... Tror jag ska ta några på mig nu och ladda upp i bloggen!

(Nej jag har inte tid med det här egentligen)


Hej här är jag och mitt hår, det var håret jag skulle visa men det syntes ju inte så mkt...


Jag är sjuk fortfarande...


Lite vad jag läser och har läst. Mera böcker åt folket! Och speciellt i skolorna!


Men det här är ingen bok blogg och jag vill inte skrämma iväg er så jag tog en väääldigt IQ befriad bild... Varsågod och skratta!


Och det är kallt ute.

Så här har ni några snabba bilder från mitt rum. Nu Måste jag verkligen skynda mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0