Klant

Har nyss diskat och stänkt ner hela min tröja. Kände mig lite klantig då...

 Nu pratar jag med Hareg på msn och hon är helt aggro på en hemsida... Den gör tydligen inte som hon vill. Haha oj som hon svär!
Hahahaa hon är så knäpp och när det inte går som hon vill direkt så blir hon förbannad. Hon försöker igen och igen och om det fortfarande inte går så får hon ett uttbrott och svär lite, klagar över att det är mitt fel. Och då är allt mitt fel, inte bara att det inte går nu för henne utan allt. Så släpper hon det, går ifrån och surar.
Men det fina är att hon sen går tillbaka, börjar om och gör rätt. Då ger hon sig inte förän hon har fixat eller fattat allt det som hon ville från början. Det är det som gör en person stark tycker jag.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar slutet ;) och du gillar att dum förklara mig :P men jag gillar dig ändå...fast vet inte hur länge det kommer hålla LOOL <3

2011-02-06 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0