Love and hope

Jag åker ca 40 min buss varje dag, två gånger och sen plus... 8-14 min. Idag åkte jag hem med Juli, så hon går av efter halva vägen. Jag lyckades på något sätt somna på bussen och vaknade exakt när bussen stannade på sista hållplatsen innan jag skulle av. Jag vaknade av att min hand gled ner från sätet. Sån tur jag hade där! Annars hade jag åkt åt helvete.

Men jag brukar nästan aldrig verkligen somna, dvala eller bara försvinna lite händer ju men inte att verkligen somna. Jag hoppas att jag inte snarkade. Vet att jag inte dreglade iaf för jag hade munnen stängd och var inte helt torr i munnen som man annars kan vara. Bah så vi vet asså.
Men jag somnade nog för att jag är sjuk och färkyld och allt sånt dära mysigt. Så vet inte om jag kommer orka skolan i morgon eller inte... Men ska iaf försöka, duktig som jag är!


Tumblr_lgd7sksavg1qcfbnfo1_500_large
Love and hope forever.

Jag gillar att jag vet att sista ringen inte bara är en ring utan faktiskt ett matematiskt tecken som har betydelse. You get it, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0