Middag

Åh fick precis ett fint sms från en fin vän. Det behövde jag verkligen nu, det är nice hur folk kan tänka lika ibland. Precis när man ska ringa eller smsa någon så hinner man inte innan mobilen låter, och det är just den personen. Det har hänt mig flera gånger och jag blir alltid så glad, det finns någon där ute som tänker just på dig liksom.

Ja finns väl inte så mycket mera att skriva nu. Jag är mätt igen, har ätit massor av mat och det känns som att jag rullar fram. Och på tal om ingenting så undrar jag hur det kommer gå på matten för mig i morgon... Jag hade prov förra veckan som jag fick ig på så jag vet inte om jag ens borde gå klart den kursen, jag vet att jag kommer få ig... Eller jag tror det eftersom jag inte fattar något nu, men om jag verkligen kämpade kanske jag skulle kunna få g... Men jag är nästan ett halvår efter, kan man verkligen ta igen det? Hmm vi får väl se.
Här kommer några bilder på vad jag ska göra och fota i vår/sommar!


 12700746497605_large12641430778935_largeUndies_largeTumblr_lg81bhxdhm1qgfjino1_500_largeMars12_127969661_largeFrida-334web_128061755_large

De två sista har en svensk tjej fotat och hon är verkligen duktig. Jag kände igen bilderna direkt på weheartit där jag tog bilderna ifrån. Karin Lundin heter hon. Och jag tror hon kommit in på Gamleby fotoskola, lyllos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0