nästintill

Just nu är det lycka.

Eller lycka och lycka. Nästintill lycka säger vi riktigt snabbt.

Just nu är det nästintill lycka!

Jag är ensam hemma just nu. Kommer kanske få vara det i sådär 4-5 timmar och jag älskart! Det är så lugnt och skönt och bara härligt. Lovely typ.

Nåt som är konstigt däremot är att det luktar rök... Vet inte varifrån det kommer men jag känner det lite då och då... Kanske det brinner i huset. Oj så mycket skäll man skulle få om huset skulle brinna ner när jag var själv här haha. Jag ser verkligen framför mig hur mamma och pappa står och skäller på mig utanför huset som nu är nerbrunnet till grunden. Hehe...


Tumblr_lftkjrxdv41qgg78do1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0