så enkelt som en penna

Synd att jag inte tog en före bild på mitt rum, jag har lyckats få undan så otroligt mycket på bara någon timme. Och jag har även hittat en tjock och härlig kajalpenna som är... ja okej några år gammal tror jag... Men den är skitbra! Nu kommer jag kunna göra ännu coolare sminkningar! Lycklig tjej jag är haha

Men ska väl fortsätta röja undan... Tråååk. Fast blir ju bra sen som tur är. Och jag fattar inte hur mycket saker jag har som jag aldrig använder. Jag skulle kunna bli en såndär hemsk samlare... Nej huva, hoppas någon säger till innan i så fall. Typ tömma rummet när jag är ute och gör nåt annat eller nåt.
Men Jennie sluta babbla och städa!

Laaater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0