Tandborste

Tydligen så håller någon på att planera något spec till min födelsedag... Jag är lite orolig ja. Tänker på snöbollseffekten. Men kul blir det iaf!

Nu är det meningen att jag ska sova. Och upp tidigt i morgon (typ) och packa min stooooora väska med... ja med vad? Bäst att jag skriver en lista


Lista på saker att packa ner i den stora kappsäcken:
Kläder till tisdag
Smink
Datorn
Matteböcker (blääääää... jag kanske glömmer denna punkt....)
Kameran, the big one
Mobilladdare kan behövas
Nycklar, busskort, pengar, id, mobil, hörlurar, tuggummi, nässpray, värktabletter m.m.

Och lite annat skit. Men inte tandborste, för jag ska köpa en ny och ha hemma hos Hareg. Hygieniskt och platssparande i väskan kom vi fram till.

Hahah nää det trodde ni väl inte på små knäppisar? Klart att tandborste inte tar så stor plats i väskan! Men jag ska ha det eftersom jag så ofta råkar hamna hemma hos Hareg ändå, så skulle ju vara nice att kunna åka därifrån med okej andedräkt.
Eller gå runt som Lennart annars och fråga alla om tuggummi och man inte har det själv.

Tihi, det börjar med en tandborste, snart kommer vi vara sambos nästan. Hareg har ingen aning om vad hon ger sig in på säger jag bara!



Hennes förtjusande profilbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0