tre

Har haft en underbar dag idag. Träffat Kriso och pratat massor, massor. Extremt kul. Och jag hade även lite tid att ta lite kort på hur jag såg ut idag. Blev riktigt nöjd med hela stilen liksom. Så här kommer en bild!




Jag vet, jag är fett kattig. Och jag tror att alla kan vara lite skillade i ps om ni bara övar, övar och övar! Sen så kanske ni inte kan sminka er lite bra, eller sätta upp håret sådär naturligt i en rosett. Men alla kan inte vara lika bra som andra. Ni är säkert bättre på något annat som jag inte kan. Typ... Ja okej jag vet inte, är lite för bra helt enkelt!

Hahahaa fy fan om man verkligen var sådär?! Jag vet att jag kan låta bitchig och fjortis för vissa, men jag låter inte som världens ego iaf... Och jag vet även att jag varken är bitchig eller fjortis, och det är det bästa. To know yourself du vet.

Fast jag kan vara riktigt töntig, men det är okej, efter ett tag vänjer man sig och skrattar bara åt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0