ugn

Jag tror jag kommer gilla att ha mineral smink. Provade på halva ansiktet för att jämföra och det ser bra ut. Dock orkade jag inte fixa andra sidan så jag ser rätt så dum ut just nu hahahaa.

Annars så har vår ugn gått sönder. Vi trodde först att det var lampan som höll på att paja eftersom det var disko där inne sist vi använde den, men nej, hela skiten brök ihop hehe. Så blir till att tänka om i matlistan. Och jag skulle ju baka kakor till min födelsedag.... Och en tårta. Haha tårtan ja... Självklart är det en chokladtårta, det är ju faktiskt jag som fyller. Frågan är om jag ska göra den med vit och mjölkchoklad eller fudgetårtan.... Hmm vilken är man mest sugen på?

Hahahaa det här är lite typiskt mig, jag pratar om ugnen men slutar med att prata om vilken tårta jag ska baka. Ja om jag nu kommer kunna baka. Annars.... ja annars blir det inte kul hehe. Jag kanske får åka till någon annan och låna deras ugn.

*Ding dong*
Du går och öppnar dörren.
- Men heeej!! Jennie står på tröskeln med bunkar, böcker, mjöl, socker och choklad under armarna.
- Tänkte bara låna din ugn lite! Jennie ler och tränger sig in genom dörren och skyndar iväg till köket innan du hinner säga emot.

Haha bra, perfekt!



Står snart i ditt kök och bakar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0