Sommar lista

Wow... jag har precis kollat igenom weheartit på ordet best friends och jag vet att jag och Hareg kommer ha en så otrolig sommar!

Vi ska bila runt lite i Sverige och kanske en sväng till Danmark eller så. Och vi ska åka till Paris, jag ska fixa hela den resan och betalar för den och allt det där. Men det ska jag berätta för henne sen. Men annars har jag inga stora planer, som att åka till... Ja nån stad och göra något spec eller så, uta njag har små saker som jag vill att vi ska göra.
Här kommer en liten lista!

Åka i bilen och sjunga/skrika med i olika låtar
Skratta så mycket att vi ramlar ner på golvet
Äta glass med regnbågsströssel
Stanna vid en lekplats och leka lite
Fota en massa roligt
Knäppa oss
Åka till Liseberg/Grönalund eller liknande
Bada
Sitta på klippor med cider (alt. något starkare hehe)
Gå längs en sandstrand
Titta upp mot stjärnorna och drömma sig bort
Titta upp mot molnen och prata, prata, prata
Stanna vid någon vägkrog och beställa massor av mat
Åka förbi Jönköping och Gränna + köpa polkagrisar


Hmm kan inte komma på något mera just nu, får fylla på listan sen. Men åååh det kommer bli en otrolig sommar med den finaste personen, min bästa vän Hareg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0