till er

Jag vet precis vad jag skulle vilja göra just nu. Men det är lite av en vacker dröm tyvärr. Men jag vet även vad jag skulle vilja göra i stället, eller snarare vad någon annan skulle kunna göra. Det skulle förändra hela den här dagen. Dock verkar det som att det inte heller kommer hända tyvärr, hur simpelt det än är. Ibland går det bara inte som man vill.

Men sure okej är det så det ska vara så kan jag vara på samma sätt. Jag kan spela det här spelet, jag är inte hundra säker på vad som räknas som fusk eller hur mycket fulspel man kan köra men jag lär mig lätt så det ska nog inte bli några problem med det. Om det är det som krävs så fixar jag det, men det är väldigt tråkigt att det måste gå så långt...


Tumblr_lgqrtxz3641qbijc0o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0